The Hundreds X Disney - The Lost Boys


THEHUNDREDS // DISNEY // THE LOST BOYS from Bobby Hundreds on Vimeo.


Jag dör, så himla snygga tryck, alla vill jag ha och helst nu på en  gång.
Videon över förklarar det mesta, så kolla in den. Tens tröjan  suger ju, varför alltid Tingeling, Tingeling suger.. visst hon är en gangsta bitch men som om Ariel inte var småkriminell eller Alice hur  mycket  knarkar inte hon liksom. Eller är det så att folk  tror att tjejer tycker hon är  söt, gör vi det? Den kommer iallafall enbart tillverkas i 200 ex, 100 av varje färg.  Om jag ska palla köpa  vet jag inte alls, jag tänkte kanske på Slightly, för jag var fett kär i  han  när jag var liten men vill jag  verkligen  gå runt  med  en röd räv på mig, tåls att tänkas på. Sjukt snygga tröjor iallafall, dör som sagt.  Jag skulle kunna önska att kepsarna var lite snyggare, inte Peter Pan grönt   för  mig men det  är väll kanske  de.  Jag  gillar hela grejen med att det ska föreställa Pan's mössa. Döskallen har något med Kapten  Krok att göra men jag  tycker det  är lite långsökt, hata krok, pottfisk.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0