All I do is party #2: East

1. jag  känner fortfarande smaken av gin o tonic
2. jag  vart have you met ted?ad
3. snygga hiphop guys

från miss space  dubbla synvinkel
___________________________

...men varför måste jag alltid bli drogad på krogen?
jag o bella hoppades på fet fest, det är ju fan ändå tisdag, så vi drog till STUUUURE P *fett härftoga vi ääär*
 och jag stavar fel jag är FUCKING ASSPACKED men iaf, nog fanimej ska äckliga jävla 40+are scientistguys bjuda oss på drinkar och sen drack vi ett glas vin til ochh fter det kunde vi inte se rakt, asså dem måste ju ha drogat oss¨
fy fan.
seriöst vi ser inget typalls, bella sover redan, det ärö ett under att jag ens kan skriva, fattar inte
varför droga tjejr?
jag va tvungebn att at fram hinken till sänegn nu när vi ska sova
vad fan är grejjen?

"HAVE YOU MET TED?"
no, and i dont fucking want to.

shut up hello kitty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0